Kérdése van? Hívjon minket! +36302062588

40,000 Ft feletti vásárláshoz ingyenes házhozszállítás!

Jótállás

Garanciális feltételek:

 

Kötelező jótállás, Jótállási feltételek céges vásárlás esetén

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések az érvényesek. European Lighting Design Kft. a 2021.01.01-től a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben írtakat betartva Cégek felé a rendeletben meghatározott termékek esetén a következők szerint jótállást vállal:

  • 10 000 – 100 000 Ft közötti értékű árucikkekre 1 év jótállás
  • 100 001 – 250 000 Ft közötti értékű árucikkekre 2 év jótállás
  • 250 001 Ft feletti értékű árucikkekre 3 év jótállás

Szerkezetek:

Termékeink minőségét folyamatosan ellenőrizzük, és nem csak szakmai szemmel, de felhasználói szemszögből is vizsgáljuk és teszteljük azokat, hogy hosszú ideig tökéletesen elégedett lehessen a választott termékével.

A szavatossági idő kezdete a megrendelés teljesítésének napja, a vásárlás számláján szereplő teljesítés dátuma.

Átalakításnak minősül a szerkezet bármilyen fizikai jellegét megváltoztató cselekedet. A nem European Lighting Design Kft. által végzett átalakítások a termékszavatosság elvesztésével járnak.


Kizáró okok:

Nem alapja garanciális reklamációnak a személyes áruátvételt követően jelentkező:

  • mechanikai sérülés (pl. szerkezet horpadása, látható külsérelmi nyomok) és ebből adódó hibás működés.
  • nem szakszerűen végzett javítás, átalakítás.

A termékszavatosság azonnali elvesztésével jár:

  • beltéri eszközök kültéren történő használata.
  • alkalmi kültéri felhasználásra szánt eszközök folyamatos kültéri vagy nem megfelelő időjárási körülményekben történő használata.

GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE:

A karbantartás és a termékek javítása minden esetben European Lighting Design Kft. saját telephelyén (1106 Budapest, Fertő utca 1/A.) nyitvatartási időben történik. A termék(ek) visszaszállítása minden esetben a Megrendelő vagy Fogyasztó feladata és költsége, ahogyan a javított vagy cserélt termékek elszállítása is.


A javítási munkákhoz, karbantartáshoz vagy reklamáció kezeléséhez kérjük minden esetben hozza magával a vásárlás számláját (vagy annak fénymásolatát), ennek hiányában nem tudjuk megkezdeni a termék bevizsgálását!

Szavatossági időn belül jelentkező reklamációs ügyintézés menete

  1. Keresse elő számláját: (Erre szükségünk van rendelésének beazonosításához.)

  2. Kérjük a meghibásodás pontos leírásával, fotókkal, ha teheti küldjön előzetesen emailt a info@eldlux.hu email címre. Fogalmazza meg a hibajelenséget, és hogy hány darab eszközt érint. Kollégáink felkeresik és egyeztetnek Önnel. Az irodánkban előzetes írásos jelzés nélkül érkezett termékeket egy bevizsgálási lap kitöltésével tudjuk átvenni bevizsgálásra. Fontos, hogy ezesetben a megrendelő személyesen adja le eszközét (ne futárral vagy egyéb megbízottal küldje), ugyanis a bevizsgálási lapra fel kell vennünk a megrendelő adatait, a hibajelenség pontos leírását.

  3. Juttassa vissza üzletünkbe a hibás terméket, minden alkatrészével együtt. Kérjük címkézze fel a terméket jól látható helyen a következő adatokkal:

    *Cégnév:
    *Kapcsolattartó neve:
    *Telefonos elérhetősége:
    *A termék vásárlásáról szóló megrendelés sorszáma vagy számla sorszáma:

A szerkezetek azonnali bevizsgálását és azonnali javítását nem minden esetben tudjuk vállalni!
A szerkezetek első bevizsgálását kollégáink a leadást követő 10 munkanapon belül megkezdik, és a garanciális hibákat a lehető leghamarabb javítják, amennyibe ez az érintett terméknél lehetséges! Amennyiben a termék javíthatatlan úgy a terméket cseréljük, vagy a termék értékét levásárolhatja!

A nem garanciális hibák javítására, termékek szükséges cseréjére ajánlatot küldünk, melynek elfogadását követően az ajánlatban megbeszélt határidőn belül elvégezzük a kért javításokat, cseréket. Vitás esetekben lehetőség van a szerkezetet beküldeni egy másodlagos szakvéleményre a szerkezetek gyártójához, melynek lebonyolításának költségét az ügyfélnek kell vállalnia. Az ügyintézés ez esetben 30 napot is igénybe vehet.

A javításra hozott termékek visszaszállításáról megrendelőinknek kell gondoskodnia, vagy általános díjszabásunk alapján országosan futárszolgálattal tudjuk a termékeket szállítani.


 

Az eltérés jogát fenntartjuk, az oldal csak tájékoztató jellegű!